Artur Muszkiet dołączył do Sigma Bis tuż po jej utworzeniu, jesienią 2019 roku. Objął stanowisko head of digital i jednocześnie wszedł do zarządu spółki.
“Muszę przyznać że budowa od zera agencji mediowej dla joint-venture największych grup kapitałowych w CEE jest doświadczeniem jedynym w swoim rodzaju. A emocje rynkowe, te zdrowe i te niezdrowe, dodawały tylko całemu projektowi unikalnego charakteru :) Będę trzymał kciuki za dalsze sukcesy SigmaPeople. Zgodnie z aktualną praktyką wypada zakończyć tego typu post oklepanym - czas odpocząć - co też z radością planuję niniejszym zrobić;)” - napisał Artur Muszkiet w serwisie LinkedIn.
Artur Muszkiet przed dołączeniem do Sigma Bis przez 4 lata związany był z TagLife, której był współwłaścicielem. W latach 2014-2017 pracował w Stroer Polska, m.in. jako dyrektor zarządzający i członek zarządu.

Był też dyrektorem zarządzającym w Goldbach Audience Polska, dyrektorem zarządzającym w Advantage, communications channel managerem w Unilever, buying managerem w Initiative Warszawa, interactive media plannerem/buyerem w CR Media.











